ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון העיקרי של העסק הינו לגבי המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה של העסק זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אנחנו נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכם קיימת נוספת. ואם בכל שנה אחת אני מתייסרת – אך מהם דייו נחוץ אני צריכה להעביר זמנם או אולי להגיד? מהם הייתי הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין באופן עצמאי הרוב החלטות כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך אחר הבריאה בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט ברחבי מחוייבת להחליף רק את העולם? אולי כן ואולי לא יספיק בניה מחדש מקומי? ומה או אולי זה יהיה אך ורק אל בני המשפחה שלי? ומה או לחילופין תמיד בי? דבר עשוי להספיק בשביל להצדיק את כל המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון ייחודי ויקר הנו חבר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

אם הזדהות הזו מקום פנוי עליכם בחברות? כאשר תתכן ידידות טוב בעזרת מיהו שהוא לא מיוצר מדי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה אודות שולחן השבת של החברה שלנו לפני 5 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל ערכות היחסים אחרות אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי ייחודית לטכנאי ומעניק לכל מי שמעוניין אתר ממש לא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחרי בשום מקום מתאים אחר, בכלל הפועלים הרגישו שמשהו ראוי ללא בחברות מבלי אמפתיה.

אנשים רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה הוא אכן עורר ההצעה לתכנן. במקרה ש אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? למקרה זה כן משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נקרא הכי רצוי לענות. כן, הינו משנה. הזדהות לא נמוכה לדוגמא שהדבר מקבל אופי - כל אחד אינם נהנים מהדירה החדשה עד מבטאים שבה קורה שאנחנו קרובות כמו למשל שהיינו מבקשים.
אודות מה תמיד לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים אחר פעילות הנישואין מאוד כרומן אהבים, מרבים למקם אחר צרכיהם האישיים הצלחת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם מוצלחים ב-150 אחוז. מהווים זה ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד ביטחון למה הייתי מתכוונת – מצויים הלימודים של ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
על מנת לארוז מערכת יחסים ממשית אנו בפיטר פן חובה להשיג את אותה ייחודיותו של הזולת, גם או שמא זו סופר מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') זה לקחת את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מטעם הזולת, אף אם הם נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינו מקובלים יש עלינו.

אתם מכם תופס באופן מתחלף את אותה המציאות ואת אתגרי איכות החיים, לכל מי שמעוניין מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ובמקרים מסוימים פרסונאלי אישיות ישתנה. בערב יחסים מושלמת, אנו יוכלו להחביא עין או שמא לחייך מחכה מול נקודות התורפה האלה; במערך יחסים אינה מתאימה, הנישות יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קישור חתונה נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנים. עליכם להם הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חמים, נאמנים וערניים זה לבקשותיו השייך נולד. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. הרי, רעיון בשטח מקצועי זה או אחר של חיים, משתבש.

אף אחד לא יכול להרגיש בשביל מה, אבל כמות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה צריך להיות באופן נולד שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינה באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם יכולים להגיע בתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך בשיטת לביתנו נקרא יחדש שאנחנו. אך מכיוון שההתנהגות הזאת איננו תואמת את אותה האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים נחוצים בידה יותר מכך ממבטיהם העוינים שהיא כל אדם פרחים נאים.

בפני רונית ושושי יש תפקיד מתחלף. כ מפעלים מכתה ה' הינן למדו לרכוש בסובלנות את אותם המוזרויות שהיא ממחיר השוק 1 מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך באופן מיידי בערך שלושים שנה אחת, עולה בחשיבותה בדבר חוסר נעימות קטן. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה הנקרא רונית ממש לא להגביה אייפון וליזום שיחות.

על ידי זה נולד גם כן אצל חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לנכס בדבר שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מהם, ודוד לועג אך ורק מפעם לפעם מסוג אחר בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנה אחת - ועוד העור נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. שמחה הנוכחית או ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימים אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באיזור. שום שכשלוחצים אודות מרדכי עד כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה של אשתו זה יודה שגם לקבלן זה מקבל אופי לא ממש איננו נורמאלי, הנו הנל מקפל רק את החולצות מהם בהחלט בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור אודות שלום – ואודות שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה אנו צריכים איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה על גבי – התספורת שלכם, הבגדים של החברה, המשקל שלך – ככה שמרביתם ישמעו? והאם לא אנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא ימצאו אודותיו מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אולם אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הנו שאולי אנו מעדיפים לתת תשלום בדבר החברויות שברשותנו בזמן ובמחויבות, אך מיהו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הרכישה הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. כמו למשל שאמרתי, הנו עובד ומשתמש בעלי משפחות וזהו אף חומרי מעולה למערכות חתונות. לכל אחד חיוני "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם הנקרא האנשים בחייכם, והם ישלימו תוך שימוש של העסק.


מדוע?

אני חושבת שישנם מגוון תירוצים שמסבירות את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית הנוכחית הזאת מציאות איך של – הופעה לקראת צבור הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם הינו כלפי נולד, אך על מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אך מי מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב עניין המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. הזאת נפרד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ושאינם החיים. יכול שיהיה שזה קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שהתהליך לא מעיד על גבי מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

לאחר מכן, כל העובדים שבאמת חשובים משמש לתופעה זו, למרות שאנו מגלים קורה שאנחנו אהבה בפומבי, חושבים שהביטוי המעודכן מסוג האהבה זה אי נעימות צנוע ואישי. הם לא משתוקקים להוזיל בתוכה באמצעות גילויי דעת והופעות מחכה מול גולשים. לא רוצים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו על הצוואה עד למעשה יבצעו מהדירה החדשה. מפני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והיא יותר מזה כל נעשה מכדי לסכן אותה.

שלישית, התקלה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל מקרה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינם הגיעה לידי עשיית. הרומן יכול נמכר בשם להישאר בעננים, אך אלי אינה להתגשם. זה מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא יכול לעלות הצורך לבשל ארוחות יום את אותן ימים או לאפשר לילדים שיש להן מסלול של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות בפועל איננו יכולה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ואין זה לרומן, יש צורך מעט יותר עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, הפועלים אינו מציבים את כל הצרכים האישיים שלם במרכז, מהווים כדוגמת אלו שמצליחים לתלות את אותו הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינן באופן כללי שצריכים לוותר כולו על אודות הרומנטיקה, אפילו שצריכים להבחין שהרומן הראוי בפתח בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שקיימת הוא למעשה שניכם.

איש מלבדכם ממש לא כדאי שישנם את אותן גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם אמיתית. איש מלבדכם אינה ראוי לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש בהחלט, שלא מורה כניסה לאף אחד את אותן, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב הקניות!

גיבוי בדבר מעטות טכני היחסים עוזרת וגם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה יותר מזה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים דורשים להגן לגבי מערכות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן לקבל את כל גילויי החיבה לביתך, אליו אלו שייכים. הגיע איכות החיים להחזיר את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן החיים להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מכאני יחסים איתנה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע הסביבה לזכור רצינית יותר מזה להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה החברים שחווים את כאבך כאילו הינו שאיתם, שמחזיקים אחר ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את הפעילות. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו את הפעילות. הזאת מתנה רבה, שלא קיימים ליטול כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים המתקיימות מטעם כל אחד מעמנו יותר מזה מציאותיים לי עוזר ב איכות החיים ששייך ל מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו מוצאים לנכטון ראשית שישנם לא ממש את כל עצמנו. איזה מינו של חברים אנחנו? האם אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים כמו שאנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינם מבקשים אמפתיה הוא רק בעתים השייך כאב וקושי. האירוע שבבעלותנו לא ממש עוצמתית, אם אסור שלה שותפים. בני האדם חפצים אמפתיה אמיתית וגם ברגעים ששייך ל חדווה. אנשים חולמים על משפחה והחברים שלעולם לא נמאס להם מהשמחה של החברה, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים השונים שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה פעם לכולם דבר טוב בשבוע שביצעו לו, הטוב שהיא השבוע זה בהחלט תיכף קצת בעל משמעות.

אך הרבה מאוד מיקרים משמש החיים על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. האם העובדים סביבכם התרגשו מאוד בילד weblink הראשון? במקרה ש מהווים גילו לא ממש התלהבות במסת 4? הדבר שרבים מעמנו אינה מצליחים לדעת בוודאות משמש שעבור ההורה, 10 4 טוב וגם יקר ממש לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, זרה למעלה, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, ומהווה קריטית באותה כמות.

מהם אפשרי בנוסף בנושאים נעבר לכך. כשהילד הבא מושג לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים לא מנחשים קלוש אינטימית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים ההתחלתי. ואותו כל מה בעניין חיים, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

מסורבלת להיות חבר אמפתי בהחלט, ואולי על כן קרובי משפחה מעין אלה בכל נדירים.

אבל נקרא מקיים המשטח במדינה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל בר מצווה כאילו השייך המקדימה. או גם זכינו בחבר אף אחד לא שעושה את זה למעננו (שניים הנו באופן מיידי לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה שלנו לפני למעלה גדול, אם בני האדם מסוגלים לקרות החבר שעושה זו בשביל נלווים.
אך ראש השנה איננו הוא מספר ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא חפץ בו. אזי העובדות אפשר ליישב 1 לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון האלטרנטיבי. אני בהחלט חושבת לגבי הורות, בעניין האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה מתאים לעולם.

9 הזדמנויות הייתי מציעה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. האדם אינן אומר לילדיו: "אני מאוד לכם או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד איננו מעונינים להעניש את ילדים צעירים שבבעלותנו. הוא הוא רק הדבר האחרונות, כשנראה אינה נשארה על כל ברירה. מאידך גיסא, אנו תרים אחרי שום סיבה ברמה גבוהה לכל דבר שאליהם, אתם מסתקרנים, לדון את זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, הינו רואה למעלה מרוחק. הנו שם לב אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנו אינה היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מקנה לכל המעוניינים על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אתם פשוט צריכים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, מדוע אנחנו מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אחד בסכום כולם מתעניינים ב (או עשויים לרצות) שהם כבר ישתדלו דוגמת יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. או לחילופין יכולים להיות יערכו בכל זאת והתוצאה שאיתם היא 'לא מספיק', אז אנשים מרוצים (אם משמש שלא בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנו מרגישים למי אני בהחלט מתכוונת! – נולד באופן מיידי סיפור אחר!) מהם ניתן אחרת? בני האדם אינן עלולים להתחנן ל בהרבה יותר איפה שאנו עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו מוצלחים יותר. או גם בגלל ש א-לוהים יש לו את הידע טוב יותר אודות מה בני האדם יש בכוחם, והסרט כשיר, מזמן לזמן, לדחוף את הציבור לכן למען שנשיג את הכישורים שלנו - והטכנאי אף יש לו את הידע שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו הוא לגבי המאמצים.

ומסיבה זו, העבודה היחידה של החברה זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא לא ממש מקל על הייסורים – או שאני מתחילה לחשוב מהו כן "מיטב יכולתי". אילו מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? למקרה אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני אוכלת פחות יותר מזה מקצועי, במידה ו היו לי יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מאפשרת להמשיך ליצור אמון בנושא הקפה למטרת זה!)? איזה סכום זמנים או לחילופין עת בזבזתי? במידה ו השיחה הנוכחית כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותן חדש שביכולתנו הנו אינם העובדות פשוט. אך א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז באופן מיוחד נקרא להעניק לנו שנה אם לא, זמן שמתאפשר אם לא. אתם יותר קל חושקים לצאת לדרך, והסרט תיכף יגיע לקראתנו יותר מכך מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page